משלוחים, החלפות, תיקונים
שליח עד הבית - 29 ש״ח
מגיע בין 14-5 ימי עסקים +/-
ברגע שההזמנה שלך תהיה מוכנה- תקבלי עדכון במייל ולאחר מכן יתאמו איתך הגעה בטלפון
[*יש אפשרות לבקש שהשליח יגיע בשעות הבוקר/אחה"צ *יש אפשרות לבקש שהשליח יגיע לבית/למשרד]
משלוח לנקודת איסוף/לוקרים-19 ש"ח (חינם בקנייה מעל 299 ש"ח)
אנו מתאימים לך נקודת איסוף קרובה לביתך- תקבלי אסמס לנייד כשהחבילה תגיע לנקודה עם מיקום מדויק והנחיות פשוטות
לרשימת הלוקרים ונ' האיסוף לחצי כאן
איסוף מהסטודיו ברשפון - ללא עלות
ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף בין 5-14 - ימי עסקים +/-
האיסוף בתיאום מראש, כשההזמנה צהיה מוכנה ניצור אתך קשר טלפוני לתיאום איסוף.- א'-ה'
כל התכשיטים מגיעים ארוזים באריזת מתנה יפה
רוצה לשלוח כמתנה? סמני את האופציה בסיום תהליך הרכישה (בקופה) ונשמח לצרף בשבילך גם ברכה אישית.
זקוקים למשלוח דחוף ולא מצאתם אופציה מתאימה? התקשרו אלינו ל 03-7197272
או > לוואטסאפ שלנו
בימים א'-ה' בין השעות 9:00-20:00 ו'- 9:00-14:00 ונשמח לעזור!
חומרים ואחריות
מיוס נותנת אחריות לשנה בדבר השחרה על תכשיטי הכסף והגולדפילד שלה - התכשיטים עמידים במים.
כל תכשיט שלנו נעשה בעבודת יד , עם הרבה אהבה ושימת לב לפרטים הכי קטנים.
תיקונים
קרה והתכשיט נפגם מסיבה כלשהי?
אנחנו כאן!
שלח/י אותו אלינו בדואר רשום ואנחנו נדאג לתקן ולשלוח אותו אליך חזרה במהירות האפשרית.
*כתובת למשלוח- >הרותם 10 רשפון, תכשיטי מיוס .
לא לשכוח לצרף שם, טלפון וכתובת .
לפני השליחה יש לעדכן אותנו במייל או בוואטסאפ askingmios@gmail.com /- 054-7975729
*אנחנו בדר"כ לא גובים כסף עבור תיקונים- במקרים מסוימים נגבה מחיר סמלי.
*אנחנו שולחים את התכשיט חזרה ללא עלות במשלוח לנק' איסוף קרובה לביתך
*לוקח עד חודש בדר"כ
החלפות/החזרות
לא מרוצה ממה שבחרת? אין בעיה, ניתן להחזיר או להחליף כל מוצר שלא נעשה בו שימוש,
למעט תכשיטים/מוצרים בהזמנה אישית/תכשיטים עם חריטה תוך 14 ימים .
איך עושים את זה?
שלחי את הפריט אלינו בחזרה בדואר רשום לכתובת:
הרותם 10, רשפון - תכשיטי מיוס
צרפי בבקשה פתק עם השם ומספר הטלפון ואנו ניצור קשר מיד עם קבלת הפריט
*נא לעדכן אותנו במייל על מספר מעקב של הדואר הרשום *.
שימי ♥
*תתאפשר החזרה במידה ולא נעשה כל שימוש בתכשיט/התכשיט לא נפגם
*יש לשלוח את הפריט באריזתו המקורית
*עלות החזר הפריט אלינו הינו על חשבונך.
*אין החזרות על דמי המשלוח/דמי סליקה של חברת האשראי
*במקרה של החלפה/תיקון-> הפריט ישלח אלייך במשלוח לנקודת איסוף קרובה לבית- ללא עלות נוספת (בפעם הראשונה)
*ההחזר הכספי יעובד אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה והוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית.
יש לך עוד שאלות? מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות שלנו-
במייל-askingmios@gmail.com
בטלפון 03-7197272