משלוחים והחלפות

שליח עד הבית - 25 ש״ח 

מגיע בין 14-5 ימי עסקים +/-

ברגע שההזמנה שלך תהיה מוכנה- תקבלי עדכון במייל ולאחר מכן יתאמו איתך הגעה בטלפון

[*יש אפשרות לבקש שהשליח יגיע בשעות הבוקר/אחה"צ *יש אפשרות לבקש שהשליח יגיע לבית/למשרד]

 משלוח לנקודת איסוף/לוקרים-19 ש"ח (חינם בקנייה מעל 299 ש"ח)
אנו מתאימים לך נקודת איסוף קרובה לביתך- תקבלי אסמס לנייד  כשהחבילה תגיע לנקודה עם מיקום מדויק והנחיות פשוטות

 לרשימת הלוקרים ונ' האיסוף לחצי כאן 

 

איסוף מהסטודיו בת״א - ללא עלות

ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף תוך 2-7 ימי עסקים +/-

האיסוף בתיאום מראש, לאחר ביצוע ההזמנה ניצור אתך קשר טלפוני לתאום שעת איסוף.

  

כל התכשיטים מגיעים ארוזים באריזת מתנה יפה

רוצה לשלוח כמתנה? סמני את האופציה בסיום תהליך הרכישה (בקופה) ונשמח לצרף בשבילך גם ברכה אישית.

זקוקים למשלוח דחוף ולא מצאתם אופציה מתאימה? התקשרו אלינו ל 03-7197272
בימים א'-ה' בין השעות 9:00-20:00 ו'- 9:00-16:00 ונשמח לעזור!

  

חומרים ואחריות

מיוס נותנת אחריות לשנה בדבר השחרה על תכשיטי הכסף והגולדפילד שלה - התכשיטים עמידים במים.
כל תכשיט שלנו נעשה בעבודת יד , עם הרבה אהבה ושימת לב לפרטים הכי קטנים.

תיקונים

קרה והתכשיט נפגם מסיבה כלשהי?

אנחנו כאן!
שלחי אותו אלינו ואנחנו נדאג לתקן ולשלוח אותו אליך חזרה במהירות האפשרית.
*כתובת למשלוח- >תכשיטי מיוס, ת"ד 9366, סניף השלושה , ת"א.
לפני השליחה יש לעדכן אותנו במייל askingmios@gmail.com 

אופציה נוספת היא להגיע למסור לתיקון בסטודיו בת"א (התיאום מראש מולנו בטלפון)
*אנחנו לא גובים כסף עבור תיקונים- במקרים מסוימים נגבה מחיר סמלי.

החלפות/החזרות

לא מרוצה ממה שבחרת? אין בעיה, ניתן להחזיר או להחליף כל מוצר שלא נעשה בו שימוש,
למעט תכשיטים/מוצרים בהזמנה אישית/תכשיטים עם חריטה תוך 14 ימים .

איך עושים את זה?
שלחי את הפריט אלינו בחזרה בדואר רשום לכתובת:
תכשיטי מיוס, ת"ד 9366, סניף השלושה , ת"א
צרפי בבקשה פתק עם השם ומספר הטלפון ואנו ניצור קשר מיד עם קבלת הפריט
*נא לעדכן אותנו במייל על מספר מעקב של הדואר הרשום *.

שימי 

*תתאפשר החזרה במידה ולא נעשה כל שימוש בתכשיט/התכשיט לא נפגם

*יש לשלוח את הפריט באריזתו המקורית

*עלות החזר הפריט אלינו הינו על חשבונך.

*אין החזרות על דמי המשלוח/דמי סליקה של חברת האשראי

*במקרה של החלפה-> הפריט ישלח אלייך דרך דואר רשום- ללא עלות נוספת (בפעם הראשונה)

*ההחזר הכספי יעובד אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה והוא יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית.

  

יש לך עוד שאלות? מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות שלנו-
במייל-askingmios@gmail.com
בטלפון 03-7197272